inget London denna helgen.... :'(

Blev inget London! så jävla surt, jag som hade längtat och längtat så måste den där jävla vulkanen på Island få utbrott och förstöra hela helgen för mig, som tur är Dennis här och tröstar mig annars hade jag nog bara legat och gråtit. Om nu flygbolagen vet om att flygplanen inte kan flyga genom såna askmoln varför har dom inte tillverkat flygplan som kan det? helt dumt tycker jag. vet inte om jag vill skriva mer nu, vill inte tänka på det, för då kommer bara tårarna igen..
så till något helt annat, vi åt lunch på Tiopepe idag, det var grillbuffé riktigt gott faktiskt :)
sen köpte vi fredagsmys och hyrde filmer,
imorgon ska jag och Dennis kanske på bio :) vi har dock inte bestämt film än,,
ciao !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Teskedsgumman

Jag är lika ledsen som dej vännen! Nu fick jag ju inte följa med heller! Kram

2010-04-16 @ 16:02:37
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: camilla

Vet hur du känner jag har gråtit en del jag med. Kram

2010-04-16 @ 19:49:37
Postat av: Gunnel L

jag skickar dig varma tröstande kramar i massor.

2010-04-16 @ 20:04:02
Postat av: Annika

Känner mig så ledsen för din skull. Tur att du har Dennis där hos dig i alla fall =) Jag önskar att jag kunde uppfinna ett special-flygplan och flyga dig dit!

2010-04-16 @ 20:24:42
Postat av: Erica

Börjar nästan gråta själv :( tycker det är så orättvist, har ju sett hur glad du varit i skolan!



Hoppas ni räddar helgen, om du inte varit på universeum på länge så ÅK dit:D jag älskar det stället:D

2010-04-16 @ 20:32:11
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Marie

Tycker synd om......

Kram

2010-04-16 @ 23:55:54
URL: http://palivetsstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0