Rik och Glad !

Idag ska jag till skolan, önska mig lycka till, det lär jag behöva med tanke på att dan började med att jag spydde, fast det är bara för antibiotikan som jag tar kan göra en illamående,
just nu sitter jag och försöker få i mig frukost/lunch, nuggets som vanligt, jag har verkligen fastnat på det !
senare ikväll när pappa kommit hem skall vi åka till net on net så jag kan köpa ny mobil :)
ja nu när jag ska använda pengarna så ingen hinner stjäla dom kan jag ju berätta att jag fick MASSA försäkringspengar för att jag vart på sjukhuset, liksom även om jag bara e där två timmar om dan under behandling så är jag "inskriven" i fem dygn och får tydligen pengar för dessa hela dygnen, helt sjukt, så om ni tycker jag vart lite shoppinggalen det senaste så vet ni nu varför ;)

ja tillbaka till saken, jag skall alltså köpa en SonyEricsson Satio, helst den rosa om dom har den inne, annars den svarta. jaaaag e glaaad ! 

nä nu ska jag äta upp sista nuggetsen och börja göra mig iordning,   CIAO!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

Du är värd varje krona vännen om det lindrar din plåga aldrig så lite! Hoppas du gillar telefonen! Den är nästan lika fin som min.... ;-)

2010-04-26 @ 14:51:25
Postat av: Teskeds gumman

Jag håller med Camilla att du är värd varenda krona som du får. Och du skall shoppa saker som gör dej glad och med en sådan fin telefon så kan du ju sms:a till Teskeds gumman! KRAMAR OM!

2010-04-26 @ 18:49:23
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Erica

Håller med ovanstående! Blev det den rosa?:D

2010-04-26 @ 22:27:32
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Gunnel L

ALlT som gör dig glad skall du göra, även om det så är så "ytliga" saker som shopping....så shoppa på...

shoppingkramar från Gunnel

2010-05-01 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0