trött som satan !

så nu när jag äntligen vaknat till ordentligt kanske jag kan skriva ett blogginlägg,
igår kom ju syrran hem och skulle hjlpa mig att plugga men jag var så trött så jag orkade inte tänka, istället åkte vi till kungs, där köpte jag en tunika, ett par leggins och en berlock till mitt armband.
annika köpte också lite men orkar inte skriva vad, men vi var där så pass länge att vi inte hann åka hem innan annik skulle ha trumlektion så vi gick till fyren och medan hon spelade så gick jag och lånade en till bok,
idag skulle jag upp 8 för att ringa och ändra tiden för blodprov som var klockan nio, men jag fick inte tag på dom så jag klädde snabbt på mig och åkte iväg, när jag kom hem igen satte jag på tvätt, och tittade på ett avsnitt av förhäxad, under andra avsnittet somnade jag och vaknade av att jag ställt larm på mobilen för att tvätten skulle bli klar, sen satte jag på ny tvätt och som nade på nytt, när denne var klar gick jag och satte på en tredje , kokade nudlar och gick ut på altanen och åt, nu väntar jag här ute på att tvätten ska bli klar sen, vi ses !
ps, anledningen till all tvätt är ju för att vi ska åka till london på fredag och måste tvätta det jag ska ha med ^^

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

3 maskiner tvätt??? Hur stor väska ska du ha med...?? Dennis har tvättat 4 plagg....;-)

2010-04-14 @ 14:39:41
Postat av: Annika

Det var roligt att shoppa lite =) Tack för att du kunde låna mg pengar. Vi får shoppa nån mer dag. jag vill ha massa kläder

2010-04-15 @ 10:53:20
Postat av: Anki

Håller med Camilla vilken jätteväska du måste ha med och Rebecca de väger väskorna på flygplatsen och den kan bli dyrt med övervikt.:)

2010-04-15 @ 12:28:17
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0