tttttttisdag!

för en gång skull fick jag sova en HEL natt, tills Dennis var snäll och väckte mig, lixom vad väljer man? vakna till en mobil som skriker eller till pojkvännens röst? självklart väljer man pojkvännen :)

Idag har jag bara matte :O upptäckte det och det är ju helt sjukt, men såhär ligger det till, dom ska ha prov på naturkunskapen jag inte har kunnat öva på så då är det bäst att stanna hemma ;)
sen har vi matte som jag då ska ha, efter det är det idrott som jag inte kan vara med på, men stannar på skolan så jag kan få nåt att äta efter idrotten, sen klockan tre skall jag röntgas och jag ska dit själv, och jag vet ju inte om jag hittar dit själv så hinner inte ha engelskan elle psykologin, sen så slutar vi och då e la jag precis klar på sjukhuset så då är det bara för mig att gå hem, ja så ser min dag ut idag, nu skall jag klä på mig och äta frukost om jag kan, och sen till skolan vid tio (y) :)

pussis !
Jag satt ju ute i solen igår, så skönt, tog lite bilder,
visst passar jag i vågit hår? tycker alle fall jag :)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

du är så himla härlig!!:D

2010-04-13 @ 13:54:39
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Annie

Vad pratar du om, matte är det bästa ämnet i hela skolan! Var gla att du missar engelskan i stället ;) Och ja, du passar bra i vågigt hår :)

2010-04-13 @ 15:59:12
Postat av: Marie

Så fin.....så härliga, glada bilder!

2010-04-13 @ 23:29:55
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Anki

Nu är du allt solbränd va?

2010-04-15 @ 12:25:59
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0