fortfarande måndag..

idag åt jag jätte god lunch, currystekt nuggets med nudlar, :)
sen cyklade jag till skolan och hade samhäll i en och en halv timma typ,
sen cyklade jag hem igen satte mig i solen på verandan, fika lite och försökte göra läxa,
senare grillade jag mamma och pappa korv i sensolen vilket var mycket mysigt !
nu tittar jag på förhäxad som vanligt , hehe,
önskar att dennis kunde vara här nu, jag gillar inte att vara ensam :(
jaja ska ta det lugnt och titta vidare på förhäxad

see you later aligator

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

jag säger då bara de, SKIN SOL, SKIN!!! <3

2010-04-13 @ 00:17:04
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Annie

Det värkar som du kollar mkt på förhäxad xD Åh, vad härligt och grilla, vi red ute i går (jag svettades väl mer än tyckte det var härligt men aja xD) Och grllad korv, hur gott är inte det?

2010-04-13 @ 16:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0