tönt :)

idag såg jag klart på Allra sista avsnittet av förhäxad, ja jag e tönt :)
kan inte berätta mycket om det eftersom syster inte har kommit lika långt, men just sista avsnittet var lite rörigt, och i så fall var näst sista mycket bättre.
imorgon är det skola, kommer nog vara trött, men är ändå rätt så pepp på det, har saknat att komma ut lite, och imorgon har jag ju bara samhäll i två timmar från halv två till halv fyra, så jag kan ju sova och ta det lugnt innan, vilket det känns som att jag behöver, men jag brukar må bättre av att få komma till skolan efter en behandlingsvecka.
just det, datumet för London har blivit ändrat men vill inte bringa någon olycka så jag skriver inte datumet än, inte förren det är dags ;) vill ju inte att nästa vulkan skall få utbrott.
pappa har flygit helikopter halva dan, han har vart jätte lycklig:) men däremot så råkade han krascha och saknar en liiiiten liten grej för att laga den, så typiskt, så nu får han vänta med att flyga några dagar.
nu ska jag äta något och sedan nanna tror jag, om jag inte tittar på nån film. vi ses !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: annika

tack för att du inte berättar slutet, då hade jag blivit lite arg. =) hihi

Kram!

2010-04-26 @ 01:13:25
Postat av: Annie

Åh, helikopter, vem skulle inte vilja åka det? Förstår att han är lycklig ;) Sköt för dig att du börjar halv 2 istället för 20 över 8 som vissa andra -.-

2010-04-26 @ 07:29:09
Postat av: Anki

Hm jag tyckte väl att det surrade i luften när jag var ute på altanen. KRAM

2010-04-26 @ 08:38:56
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0