Dennis tränar och jag tittar på...

hehe usch vad jag ogillar att ha opererat knät, 
sitter och tittar på medan Dennis tränar på Wiifitplus och jag inser hur mycket jag saknar att göra det jag med,
jag som inte direkt gillar träning tycker ändå det är skönt att känna musklerna arbeta samtidigt som man har kul. nä nu börjar jag nästan bli lite deprimerad ju,, dumma Ben laga dig! jag kommer ju få hoppa på kryckor vid skolstarten plus att jag ska strålbehandla det från den tionde och i sex veckor framåt, med andra ord kommer jag åka till sjukhuset en liten stund varje veckodag även när skolan börjat,. lixom suck! hade trott att jag skulle få slippa det denna gången men OBVIOUSLY NOT ! :( jaja vill jag vara hundra på att det är väck så får jag väl lida lite ett tag till.. som tur var har jag ju Dennis som stöttar mej hela tiden, fattar inte riktigt hur han orkar med mig men tydligen så gör han det trotts mina humör-svängningar  av morfin och sömntabletter. 

nu skall jag sitta och vänta på att han kommer hem från att vara ute och spring,, hmm får la hitta på nåt under tiden bara han inte tränar sönder sig så.. 

byebye people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

När man älskar som ni gör så är det inte svårt att orka, man bara gör det. För att man inte har något val. Tråkigt med mer behandling men bara du får bli frisk gumman. Beundrar dig som orkar kämpa! Stor kram!

2010-08-06 @ 12:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0