E.T. Phone home!

Hemma från myskväll med syster och hennes kille :) riktigt trevligt, med spel, god mat, och film :) vi såg District 9, den var jättebra! 
sen när vi kom hem så stod vi på verandan en stund för vi hade hört att det skulle vara stjärnfall inatt, så vi kollade och jag och Annika såg en, fast pappa och Christopher missade det..










Nu skall jag lägga mig i sängen och vänta på att Dennis ska ringa mig så jag vet att han har kommit hem, jag förstår inte riktigt varför men jag blir så orolig när han är ute med kompisar fast jag vet att han aldrig skulle göra nåt dumt, jag vill bara inte att det skall hända honom något, och om jag inte vet exakt vad han håller på med eller var han är, även om jag vet på ett ungefär, så kan jag inte sluta vara orolig. det är jättejobbigt att känna så och jag ogillar det starkt! fast däremot är jag ju glad om han får ha kul och roa sig. fast helst av allt skulle jag vilja binda fast han i mitt rum så jag har full koll på vad han gör, men det går ju inte.... eller?.,. hmmm.. 

jaja nu ska jag sätta på tv:n och titta lite, så jag kanske kan lugna ner mig.

peace out!


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

Hej lillpyret. Skönt att du hade en bra kväll! En supersyrra du har! Verkligen. Mja att binda någon är nog inte bästa receptet fär ett lyckat förhållande ;-). Det slutar med förakt o avsky för varandra. Det är Dennis du är kär i, som han är o han är alltid sig själv det vet du. Han önskar inget hellre än att ha dig här. Men du kan vara lugn! Han är minst lika förlorad i dig som du i honom! Kramar

2010-08-12 @ 10:10:09
Postat av: Gunnel L

Rebeckas så är det som Camilla säger. Och en sak som du alltid skall tänka på...hur roligt och galet Dennis har med sina kompisar...så finns ju du alltid med honom och det är samma sak när du hittar på något galet och roligt, visst finns ju Dennis med fast han inte är närvarande. Gå in och googla på dikten;" Den dagliga kärleken" som Maria Whine har skrivit. Hon skriver just om det här med att vara ifrån varandra men ändå vara närvarande i varandras liv. krem från mig

2010-08-12 @ 13:24:21
Postat av: Olivia

gud va fin bild på dig! :D håller med ovanstående kommentarer

2010-08-12 @ 13:43:23
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Annika

Lille tjuv! Snor mina bilder =) Det är Christopher som har tagit bilden på becca

2010-08-12 @ 17:24:10
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Erica

Rebecca, jag säger då bara det. BIND FAST NA! ne skoja bara (:



Jag fick faktiskt en klump i magen, kände med dig på något sätt. Jag kände mig nog utanför när jag läste. Nu kan jag seriöst börja gråta. Jag tycker du är bäst Rebecca, har faktiskt aldrig träffat en så glad och stark människa som du. Önskar jag var lika bra som du!

2010-08-17 @ 00:12:08
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Erica

p.s HIT MED SKORNA! hehe.. dom är fortfarande SÅ snygga!

2010-08-17 @ 00:13:16
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0