Frågetund!

Jag Tänkte sno en idé från Enkarlekssaga.blogg.se och ha lite frågestund där ni får ställa vilka frågor ni vill och så skall jag svara de flesta av dem i ett inlägg ! så fråga på ! 




Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

Hur mår du? Svår fråga att svara på kanske, men jag fick fråga vad jag ville! Saknar dej! kram!!

2010-08-26 @ 15:45:44
Postat av: Annika

Orkar du fortfarande bädda soffan varje dag, eller är du slapp? ;)

2010-08-26 @ 16:07:19
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Christopher

Vill du komma och titta på film någon mer dag hos mig?

2010-08-26 @ 16:09:41
URL: http://criscadvp.se
Postat av: Gunnel L

När du gått klart skolan. Vilket yrke lockar dig mest?

2010-08-26 @ 18:09:28
Postat av: Stefan

Vad vill du helst ändra på din skola?



Vilket verktyg skulle du helst vara och varför?



Vilket parti skulle du rösta på om du fick rösta och piratpartiet inte fanns att rösta på?



Kan du tänka dig att bädda din bäddsoffa mindre ofta med tanke på att det motverkar kvalster och sådant?

2010-08-26 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0