lösnaglar eller inte?

hmm hade tänkt att testa lösnaglar har inte haft det sen jag var häxa på halloween när jag var typ 10 fast denna gången tänkte jag inte ha helsvarta ^^,  fast kanske dumt att ha den när jag kör rullstolen för dom lär ju lossna hela tiden. skall jag kanske vänta ett tag till eller vad tycker ni? 


Kram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annie

Jag hade det för någon vecka sedan, men jag blev irriterad på dom, så jag tog av dem, gör som du vill ;)

2010-08-05 @ 08:15:32
Postat av: kusin sanna

testa sådan nagel förlägning som jag hade. De håller när du kör rullstol. Min kompis förlänger naglar ring om du är intresserad. Det blir skit bra å håller typ två veckor

2010-08-05 @ 08:52:58
Postat av: Annika

jag höll på med det ett tag ju, men sedan orkade jag inte det längre. Det var så jobbigt att tänka på att vara försiktig om naglarna hela tiden.

2010-08-05 @ 13:32:46
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0