Puss på Dennis!

Idag vart vi uppe tidigt för att vara på sjukhuset vid halv nio! helt sjukt, orkar inte med det mer men måste man så åste man, och så var det så jobbigt att se Dennis så trött hela dan, det var som om någon högg en kniv i armen på mig :(   när vi kom hem från sjukhuset så försökte Dennis sova men lyckades inte riktigt, men sen efter att vi ätit så gick det ^^,   sen så har vi spelat legoharrypotter igen och nyss var vi på Maxi där han valde smal godis och jag fetegodis :) (Y) 
nu ska vi se på Eragon och mysa han med sina sojabönor och jag med mina chipsochdipp :)

byebye people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Du kanske skulle gå i Dennis fotspår, det lät lite nyttigare =P Jag ska själv försöka äta nyttigare kvällsmys. Idag åt jag t.ex. minimorötter och små tomater. Känns bättre!

2010-08-03 @ 00:10:30
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0