snart!

om en timme och tio minuter kommer Dennis!!!!! gaaah! jag kan inte sitta still av längtan!

det vart en rätt så seg men chill dag i skolan idag, jag tror jag vart för trött egentligen men jag ville ju vara där för att vi skulle ha genomgång av schemat men jag fattar fortfarande knappt hälften. hade vi inte haft redovisning det allra sista vi gjorde så hade jag tatt det med rektorCamilla idag men jag får ta det på måndag, jag vet ju i alla fall när jag börjar då.

nu ska jag sitta som på nålar resten av tiden innan Dennis kommer och bara vänta, kanske läsa lite om jag känner att jag kan sitta tillräckligt still för det,

vet inte hur mycket uppdaterat det blir i helgen, men skall försöka om jag får tid över till datorn.

byebye people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

Behöver väl knappast säga att ni skall ha en underbar helg. Men jag säger det ändå. Är SÅ glad för er skull..Din längtan känns ända upp till G-borg.

kram från Gunnel

2010-08-28 @ 00:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0