supersyster.

godkväll allihopa,

idag hade jag först sjukgymnastik vid ett , jag fick nästan sånt damp att jag tänkte slå till henne men det gjorde jag inte utan behöll mitt lugn och sket i att hon tryckte på och babbla som fan när jag hade så ont att jag började gråta...

sen så kom syster hem, först så tog vi en promenad alltså hon körde mig i rullisen, sen åt vi middag, efter det städade vi våra rum och så satte vi upp nya dvdhyllor i mitt rum som jag köpte på IKEA häromveckan, resultatet blev mycket bra, fast jag skall dammsuga och skura golvet imorgon, orkade inte göra det idag för jag blev så trött i armarna och magmusklerna, har ju inte tränat på typ år och dar, det kanske vore en bra idé att ta en promenad med rullstolen själv? så jag åtminstone får tränat armarna? eller låter det dåligt?

jaja, just nu spelar annika wiifit och jag tittar på , skall nog sova snart kanske, är inte riktigt säker, men jag är mycket trött och imorgon skall jag åka och få första strålbehandlingen, hoppas det går fort och lätt, vill ju inte sitta där hela dan och vill ju inte att det skall bli för jobbigt, 

nattinatti people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Tänker på dej!

2010-08-09 @ 22:34:57
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

härligt inlägg...heja Rebecka vilket gåo du visar, så skall det vara....OCH i morgon LYCKA TILL..kommer att gå bra, det vet vi, eller hur?

varm kram från mig

2010-08-10 @ 00:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0