trevligt

Middagen hos mormor blev mycket trevlig, och mycket god mat,
kallops som jag sa till varmrätt och glass med hemmagjord varm chokladsås till efterrätt och så hade mormor bakat en god sockerkaka med smak av citron till fika, mums!
haha min släkt har rätt så sjuk och snuskig humor.. hehe,,

när vi kom hem så såg jag, mamma och pappa på Percy Jacksson och kampen om åskkviggen, ett lite roligt men mest spännande äventyr med fantasi. efter det gick mamma och lade sig, och jag och pappa började titta på dagissnuten som går på trean men jag blev trött så nu ligger jag i mitt rum och tittar klart på den istället,

imorgon skall jag till sjukgymnasten och sedan kommer annika hem för att städa och leka med mig, hoppas det blir kul, inte städa delen, men den delen med att leka :)

nu ska jag sova, nattinatti people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: en kärlekssaga: unga föräldrar till två prinsessor.

jag håller verkligen med dig! overallen måste ju ha något som är attraktivt eftersom att så många köper den, antagligen är den ett riktigt bra mysplagg fast den ser rent förjävlig ut! läppglittret verkar fruktansvärt på alla punkter, och har man ens bemödat med att sminka sig så så ser det ju inte ens snyggt ut! ha ha ha! =)

2010-08-09 @ 10:05:24
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: Olivia

åh rebecca, du hjälper mig så mycket med dina kommentarer, blir lika glad varje gång du skriver någon av dina många råd! känns som om du har svaren, jag känner mig så dum med mina försök att hjälpa dig på samma sätt som du hjälper mig, mina kommentarer är mesiga jämfört med dina. Du är en sån god vän, puss på dig! <3 och percy jackson är grym!

2010-08-09 @ 13:46:23
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeenniiiiiiiiiiie

kollade oxå på precy jacksoon igår :) den var riktigt bra, :) hoppas att vi ses någon dag <3

2010-08-09 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0