uppe innan tuppen (i bild) :O

Idag vaknade jag innan mobilen ringde sitt första alarm vid sex, jag kände mig inte så trött egentligen men rätt så mörbultad, visst hade jag slagits med zombier inatt men inte trodde jag att jag skulle kännas i hela kroppen när jag vaknat :O

SÅ duktig som jag är så har jag druckit te (för jag hade ont i halsen när jag vaknade), Klätt på mig och till och med bäddat soffan och det är ändå en timma kvar innan jag skall dra mig till skolan! (Jag kommer nog tycka det är kul att bädda bort sängen så det blir en soffa lika länge som jag kommer tycka det är kul att gå till skolan varje dag)
För er som inte har sett förlovnings ringarna.. Den närmast handen så att säga, är Camillas (Dennis mamma) Förra förlovningsring som han hade när han friade. Den andra är den som vi fick så vi kunde ha likadana (fast nu har ju Dennis råkat tappa sin i havet menmen vi ska nog lösa det)

Idag så missar jag andra halvan av skoldan för jag skall åka till sjukhuset och göra Datortomografi (En sorts röntgen) sen så får jag hoppas att blodprovena igår var såpass bra att jag slipper få blod.

Nu skall jag Chilla den tiden jag har kvar innan skolan  Byebye people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Du är för rar vilka härliga bilder du tagit på dej! Kram vännen!

2010-08-24 @ 12:51:00
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fint. Morgonpigg du e. Fast det kanske inte varar så länge. ;-). Kramar.

2010-08-24 @ 18:32:00
Postat av: Annika

om jag hade kunnat byta kropp med dig så hade jag gjort det, för din skull. Men du får tänka på att så fort ditt söta lilla ben läkt ihop så kan du också spela wii fit =)

2010-08-25 @ 11:16:47
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0