uppe med tuppen! (y)

god morgon får jag väl säga, ja Rebecca har lyckats att ta sig upp innan klockan sju, det är helt fantastiskt, 
fast i och för sig, måste man så måste man, och vill man inte ha en mamma som drar en upp så får man helt enkelt göra det av sig själv.. 

nu e klockan sju så jag måste röra på fläsket så jag kan åka vi ska åka åtta vilket är lite för tidigt men mormor skall hänga med som stöd, inte för mig utan för mamma,,, hmmm.. jag skall röntga mig två gånger sen prata med ortopeden, sen strålas. senare ikväll så skall jag troligen till christopher och annika och få middag och myskväll igen :)

imorgon är det släktträff, ja då skall man träffa NÄSTAN hela tjocka släkten, det finns vissa som intre kommer som vi  så klart kommer sakna, men annars blir det kul :)


nu ska jag slänga i mig frukost, puss på er kära läsare!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Inte dåligt att du är uppe och hoppar redan. Ta hand om mamma o mormor i dag. Ja det är ju vissa som inte kommer på lördag men du vet ju var jag finns. Jag skall träffa halva tjocka släkten i dag istället. KRAM

2010-08-20 @ 07:37:20
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag och Christo har också gått upp tidigt, vi ska vara på ikea när dom öppnar så vi kan få hem soffan idag så du kan komma och hälsa på. Vi gick upp kvart i 8. Jag är trött!

2010-08-20 @ 09:09:02
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Puss puss tillbaka!

2010-08-20 @ 14:01:09
Postat av: Stefan

De va bra gjort av mormor.

2010-08-20 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0