bäddsoffa

hej hej! 
först imorse så vaknade jag för tidigt så jag passade på att städa och sedan flytta allt från sängsidan av rummet till andra sidan, resultatet blev såhär..


sen så kom annika och christopher hit med soffan sängen blev bortburen och soffan kom in i delar, det såg fördjävligt ut rent ut sagt..


sen så började christopher att plocka ihop den, Annika hjälpte till medans jag titta på^^,


tillslut så fick dom ihop det i alla fall och jag fick min bädsoffa tillslut :)




jaja nu skall jag gå och nanna, imorgon skall jag vara uppe med tuppen för jag skall vara på sjukhuset redan vid nio, hemskt!! men det blir väl bra träning till skolan antar jag.
Nattinatti people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: EN KÄRLEKSSAGA: UNGA FÖRÄLDRAR TILL TVÅ PRINSESSOR!

jag har också spelat det spelet när jag var liten, därför ville jag köpa det till thindra när jag fick syn på det idag! och jag håller med dig om det där att det var bättre när man var liten ibland. då trodde man så gott om alla och om världen, nu inser man att verkligheten är mycket hårdare många gånger. men det är skönt att vara vuxen också, att kunna bygga upp sitt eget liv! =) kram!

2010-08-19 @ 21:25:57
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: Annika

Det blev nice =) Hoppas du klarade av att bädda den ;)

2010-08-20 @ 00:45:25
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0