sådär ja

Äntligen är behandlingen avslutad för denna gången!
imorgon får jag och Dennis äntligen sova ut fast sen så ska han ju ta första bästa tåg hem vilket ju är väldigt trist,
men jag får väl lära mig att ta hand om allt och klara mig själv så jag inte står första dagarna i skolan med panik i hjärtat för jag inte kan göra nånting, jag är på ett sätt ett "kontrollfreak" inte så att jag städar och håller på hela tiden men har jag inte full koll på det jag känner att jag behöver ha koll på för stunden blir jag riktigt stressad och det kan ta timmar för mig att lugna ner mig igen, på just det planet är det väl rätt skönt att få vara ensam ett tag för då har jag ju full koll på allt som jag tar för mig, men kommer sakna honom så förbaskat mycket :(

just nu tränar han igen,, jag tycker han tränar för mycket men jag kan ju inte direkt stoppa honom om han nu vill träna. sen när han sprungit också så ska vi med pappa till mataffären för jag känner att jag behöver komma ut lite mer än mitt rum och sjukhuset. sen ikväll hade vi tänkt se på Avatar och ta det lugnt, 

see ya out there!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Det är ju bara bra att träna. Man kan aldrig träna för mycket =) om jag får en wii fit plus i födelsedagspresent så ska jag träna jätte mycket!

2010-08-06 @ 17:35:00
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mja nog kan man träna för mycket.. det beror på vad o hur man tänker när man tränar o varför.. men nog är det bättre att träna än inte. Jag hoppas du hinner få koll på allt lilla Becca, jag förstår precis vad du menar. Jag är likadan. Hoppas att Dennis kan komma snart igen. Längtar tills du kan komma hit!

2010-08-06 @ 19:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0