Vampyr åter igen..

Idag vart det en slö fredag den trettonde,

när jag gick upp i morse trodde jag att jag bara skulle strålas och tyckte det var lugnt och att jag sedan kunde sova lite till när vi skulle komma hem, men nej då, pappa berättade att jag tydligen även skulle till östra för blodprov och ett vanligt läkarbesök, visst tänkte jag, helt okej, bara jag kunde få sova medan vi väntade på provsvaren, och det fick jag, men däremot var provsvaren inte så bra, mitt HB var 75 när gränsen för okej är minst 85, så då fick dom beställa och värma upp blod vilket tog typ två timmar, sen så skulle jag få det också vilket också tog typ två timmar, så vi fick åka hem först vid halv sex, jag sov i stort sett  hela dan på östra, fast det är inte så konstigt att jag vart så trött när jag hade så lågt blodvärde.

när vi kom hem så åt vi, fast för mej blev det inte så mycket för det gör så ont att svälja.. sen så upptäckte vi att jag även hade 39graders feber! men nu har den sjunkit lite eftersom jag tar tabletter hela tiden, men jag känner mig ändå trött och hängig och lite smått snurrig av morfinet ^^, 

just det ja, vårat kylskåp är trasigt så lånar ett minikylskåp av Kusin Robin och det står i mitt rum^^, så mamma och pappa kommer få gå in i mitt rum när dom vill ha typ mjölk och smör och annat sånt som behöver vara riktigt kallt, hehe

nu blir det en ta-det-lugnt-hemma kväll  med päronen,  byebye people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Rebecca Robin vill inte ha tillbaka kylskåpet så du kan ha kvar det i ditt rum hehehe. Kram

2010-08-13 @ 21:32:37
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Annika

Tycker så synd om dig att du fick vara där så länge. Hoppas att du mår bättre nu <3

2010-08-13 @ 23:28:14
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Fy så trist, men vi får tro att det vänder nu när du fått blod. Kram på dig!

2010-08-14 @ 00:17:10
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Erica

HAHAH! "hej mamma, vad gör du i mitt rum?" "ne men jag ska bara hämta lite smör och ost" Stört!



Vad tråkigt att blodvärdet var så lågt, kommer det bli bra? Jag önskar jag kunde förstå mera. Ta hand om dig i massor. Härligt att du håller humöret uppe! <3<3<3

2010-08-17 @ 00:05:09
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Olivia

åh jag som trodde att rubriken hade något att göra med vampyrer... haha du e rolig du <3

2010-08-21 @ 20:52:47
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0