7 anledningar till FB och nagellack!

först och främst.. 
7 andledningar till att det är bra att ha Facebook.. (ta det inte allvarligt nu)

- M
an behöver inte vänta på att vädret skall komma efter nyheterna, är det varmt, kallt, snö eller regn så har minst 10 personer skrivit det.

- M
an behöver inte kolla på Idol, folk skriver om vilka som åker ut och stannar kvar och lägger upp låtarna från youtube.

- M
an behöver inte umgås med folk för att veta vad som händer, allt står redan här.

- M
an behöver inte leta fram folk i skolkatalogen, bara att söka på namnet och så finns det nån bra bild och tusen festbilder..

- M
an behöver inte läsa sitt horoskop i tidningen, man behöver bara trycka på spåkulan så står det hur det är eller vad man borde göra,

- M
an behöver inte ringa, smsa, maila eller typ skicka brev, bara skriva nåt kort på den andres profil.

- S
ist men inte minst... ...det finns så många beroendeframkallande spel att man slipper fastna i drogerna....

Sen så har jag testat grafitti-nagelacket är inget superfan men det får sitta kvar tills jag kommer på nåt bättre. 


Nu ska jag titta på förhäxad tills jag somnar, Peace!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Olivia

älskade älskade rebecca!!!!!

åh vad glad jag blir för dina fina ord, när du säger/skriver sådana komplimanger så mår jag bara bättre och bättre! Du är en sådan snäll vän <3 jag tycker om dig så, och du är superdupervacker du också, de ska du ha riktigt klart för dig! puss och kram du underbara kvinna <3

2010-12-03 @ 23:58:37
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0