Dag 15 - Mina drömmar

Kom på nu såhär en timme försent att jag glömt skriva dag 15, halvvägs kvar, så here it comes, 

Alltså jag vet inte vad jag skall skriva här,
Hade ni frågat mig för 3 år sedan hade jag sagt att min dröm var att bli sång- eller musikalartist,
hade ni frågat mig för två år sedan hade jag sagt detsamma tror jag,
för ett år sedan hade jag sagt artist, musikalartist igen plus att bli gift och skaffa barn med D,
om ni frågar mig nu så har jag nog bara ett svar...

Min allra högsta dröm är att bli frisk, jag vet "Varje människa har 100 drömmar men en som har cancer har bara en dröm, att bli frisk" jag har läst det på Facebook tusen gånger. men alltså, seriöst, det hamnade först på min lista då , D gjorde slut, jag opererade lungan i somras så jag inte kan sjunga lika mycket, och när det kom tillbaka för sjuttielfte gången. det är inte så att jag är rädd för att dö, men jag är däremot rädd för att missa att leva, liksom alla de där grejerna som jag inte hunnit med än, typ få barn, alltså seriöst! jag tror att det är den näst största drömmen, att få hålla i en liten person som är ett resultat av mig och ¨mr right¨, att sköta det och få se det växa upp. underbar dröm! 

Jag har även andra små drömmar som är antingen enkla eller helt omöjliga,
-Kunna klara skolan utan att behöva anstränga mig,
-Mirakulöst bli hittad av någon manager som gör mig till stjärna, 
-Kunna trolla ;)
-och så klart finna den "rätta"

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

<3 Jag önskar att dina drömmar kan bli sanna <3

2010-12-04 @ 12:41:45
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0