Dag 17 - Mitt favorit minne


Okej, Mitt favorit minne är ganska så vagt, jag var mycket liten och det jag kommer ihåg är kanske max fem minuter, jag ser det ändå framför mig,

Det är sommar, mamma sätter sig på den lilla dörr trappan som vi hade då, jag minns det gröna fina gräset och solen som värmde min hud, och jag minns att jag satte mig i mammas knä, då var livet underbart för jag var skyddad mot alla hemskheter..

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Tänk hur mycket en sådan sak betyder, blev alldeles berörd och längtade efter att vara liten och bekymmerlös. Gud va jag älskar min mamma och enkla stunder i vardagen - om du förstår vad jag menar.

2010-12-21 @ 03:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0