god fucking jul!?

jaha förut idag klädde jag och syster granen :)
innan de var vi ju på kungs och hade för oss lite hemlisar.
imorgon är det julavslutning och jag vill verkligen inte försova mig till det, men eftersom jag blev distraherad av annikas hemmavistelse så glömde jag ta sömnisarna tills åtta och jag behöver ta dem typ tre till fyra timmar innan    -.-'


Vi bråkar ganska ofta hemma, vanligtvis är det jag mot mamma, och pappa brukar stå på min sida, men så fort Annika är hemma så är det alla mot mig, ja när hon är hemma så kommer hon först, jag tror det beror på att mamma och pappa inte vill att hon skall känna sig utanför då jag hela tiden får uppmärksamhet, men måste det betyda att dom kan dissa mig totalt? nä trodde inte det heller.. 
Det är också extra jobbigt att bli sviken av dem nu när skolan går åt helvete, jag mår skit, och jag försöker göra allt för att alla ska bli nöjda men så fort jag gör något bra mot dem så händer det nånting så att jag slutar kvällen med tårar, 


detta blev ganska så personligt, för hela familjen men nu kanske ni kan förstå varför jag ibland kan vara super sur, och när jag är på det humöret så vägrar jag svara på varken sms, telefonsamtal eller blogga, inte förrän jag lugnat ner mig och det brukar ta ett tag..


bye people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Oavsett hur mkt ni bråkar, komihåg att dina föräldrar alltid älskar dig, precis som du älskar dom.

2010-12-21 @ 00:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0