Jahaja

hej sorry jag inte updaterade mer igår, jag fattar inte riktigt varför men jag känner typ ofta att jag bara vill så långt ort som möjligt från datorn det senaste.. jaja..
Vi hade det trevligt på nordstan igår, jennie fick köpt presenter och jag ett nagellack med tunn pensel! :)
varmt var det men när vi åkte hem igen var det rätt så kyligt.

Ja just det ja när jag innan var på sjukhuset var jag där strax innan två. fick en lapp så jag kunde gå ner och ta blodprov sen vid två var jag tillbaka på avdelningen igen.vi skulle prata med läkaren, men hon kom aldrig vi satt och vänta jättelänge, vid tre tog hon in en annan familj som precis hade anlänt snacka om att jag blev förbannad, tiden gick och halv fyra fick vi gå in bara för att prata fem minuter innan vi skulle gå igen,, typ eeh? sen skyndade jag på ettans spårvagn och åkte till centralen för att träffa bästavän och rasmus.

idag är det skola, sen ska jag och jennie plugga på biblioteket (y)
För att hinna med bussen måste jag dra nu.. haré gött!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0