jahopp

Vet ni vad jag HATAR! med vintern?
SKIDSPORT, Jag fattar inte vad som är så "roligt" med att se några gubbar åka på två brädor med pinnar i händerna.. visst det kanske är kul att åka skidor, men att titta på det, nääe det är såå tråkigt!


jag var med mamma på kungs och träffade mormor och morfar och anna och sofia (moster och kusin)
en nr vi kom hem så fikade vi, nu sitter jag och degar framför tv:n med förhäxad som vanligt ;)
Ikväll ska jag lägga mig tidigt för jag skall åka med bästa vän med familj till ullared imorgon klockan halv tio :)

pusshaj! 


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Håller med jag gillar inte sport!!!!

2010-12-04 @ 14:17:41
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Stefan

Där har du rätt. Jäkla skidsportande alltså. Det borde förbjudas.

2010-12-04 @ 14:47:52
Postat av: Camilla

Jag gillar det..

2010-12-04 @ 15:03:54
Postat av: Annika

Håller med dig. Men smaken är som baken. Vissa gillar det och andra inte. Jag gillar vårrullar, det gör inte du =P

2010-12-04 @ 16:55:24
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0