Uppe i ottan ;)

Ja idag är eran Rebecca uppe tidigt! 
pappa väckte mig halv sju efter beställning och jag är uppe i tid :)
jag skall gå till bussen tio över åtta och jag har redan gjort iordning mig, Ätit frukost och druckit kaffe, 
Ja, jag har mina dagar då jag gör som jag skall ;)
Senare så ska jag leeka med Jennie. 
antagligen äter vi och chillar med film och spel, det är alltid så mysigt att vara med henne, fick ju träffat henne en kortis igår när vi tog bussen in till stan tillsammans :)
idag skall pappa på julbor? så morsan är ensam, jag e med Jennie och Annika e i Lindome som alltid. 
Jag skulle kunnat stannat hemma med mamma men det skulle nog inte gått lång tid innan vi hade gått varandra på nerverna...

hihi nu är pappa nervös för en arbetskamrat till honom skall hämta upp han och han vet inte om denne hittar rätt.. 
det är nog dags för mig oxå att börja klä på mig ytterkläderna, det vore ju synd om jag skulle missa bussen..


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0