Jahopp, då var vi här..

jag försov mig, mådde illa, och världens huvudvärk, så jag stannade hemma istället för att plugga, 
tänkte först skriva rapporten i samhällskunskapen, men kom på sen att det kanske är bäst att skriva klart svenska och engelska a kurserna så jag åtminstone kan klara första årets kurser, så nu sitter jag och skriver svenska uppgift.
Ni anar inte hur mycket jag vill slippa detta, har till och med gjort mig fattiga riddare, och känner såå mycket för att städa, men där säger jag stopp, tillbaka till arbetet var det ja...


ibland förstår jag mig inte på vad som egentligen händer mig.
antagligen kommer jag göra som jag fått som förslag av en mycket kär vän, teskeden, att jag arbetar under nästa termin och sen så tar jag nog ett sabbatsår för att ta hand om mig och min hälsa och inte behöva stressa sönder av skolan också, 


Kram Becca!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Jag läste upp till högskolebehörighet på komvux på två år. Så de e ingen fara. De fixar du lätt.

2010-12-13 @ 17:47:31
Postat av: Anki

Det tycker jag att du gör alldeles rätt i, skolan finns ju kvar! Och du behöver din energi till din hälsa för den är viktigast....KRAM

2010-12-14 @ 07:27:56
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0