uppe innan tuppen :O

HAHA 
NI KOMMER ALDRIG ATT TRO MEJ MEN HERE WE GO!
*Igår mellan nio och tio somnade jag, ja jag hade tagit sömnis mycket tidigt för jag kände mig så trött redan när jag hade kommit hem, i alla fall.
*Eftersom jag somnade så tidigt så vaknade jag strax efter fyra! efter det kunde jag ligga och bara vara fram till tjugo över fem. Då började rastlösheten verka så jag grabbade tag i datan och nu sitter jag här...
*Det känns somom jag kommer att somna mycket tidigt ikväll ;)

*idag så får jag följe till bussen och sällskap på den med av käraste vän (och kanske hennes pojkvän?)
*I eftermiddag så ska jag och Jennie byta julklappar WEEI! =)

*Det var en som frågade vem sömnisen var, svaret är att sömnisen inte är någon person, Sömnisen refererar jag till Sömntabletten men jag orkar inte skriva det varje gång och så låter sömnisen mycket gulligare :)


(INTE MINA BILDER)


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan L

Bra gjort!



Själv vaknade jag innan väckarklockan ringde så det var väldigt enkelt å gå upp idag.



De verkar som om det är enklast att gå upp på morgnarna på fredagar, då har man haft hela veckan att skjuta in sin dygsrytm på.

2010-12-17 @ 08:23:19
Postat av: Elisabet Roslund

Det är en fin blogg du har där du verkligen ger uttryck för dina känslor. Jag tycker att du är en stark tjej och hoppas verkligen du får en bra helg.

Kram på dig/Elisabet

2010-12-17 @ 12:56:40
Postat av: Petra

Hej!



Trevligt att du hamnade på min blogg. Tack så mycket för din kommentar. Du undrade vad jag har för sjukdom och jag har flera diagnoser. Jag har Borderline, PTSD (posttraumatiskt stressyndrome), ADD (som ADHD fast utan hyperaktivitet kan man säga), Bipolär 2 och Socialfobi.



Jag hoppas verkligen att du får bli frisk. Kämpa på.



Kram

2010-12-17 @ 18:37:03
URL: http://scratchblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0