Yeah, This is my wish... <3

jag var precis ute och tog en promenad i den kalla fallande snön, UNDERBART SÄGER JAG BARA!

Lyssnade högt på musik och sjöng till, häromdan sa Olivia (om jag minns rätt) att hon gillade att lyssna på musik hela tiden för att det då känns som om att hon är med i en tv-serie. jag förstår vad hon menar, när jag tar mina promenader i dåligt väder och lyssnar på musik jättehögt så känns det som om jag var med i en musikvideo :)

jag funderade ganska mycket när jag gick, då kom jag på två saker som jag hela livet har önskat mig, det ena har jag redan fått, och det är en egen sång som spelats och sjungits för mig i ödelsedags present (tack Anton =D) Det andra är att någon citerar en låt som betyder mycket för mig som en kärleksförklaring, heheh jag är lite av en romantiker (a)

haha detta kanske låter konstig, alltså konstigare, när jag som förut tog en promenad i dåligt väder, lyssnade högt på musik och sjöng till, så tittada de få människor som var ute på mig, och vet ni vad? JAG ÄLSKAR DET!



Nu tittar jag på Fievel i vilda västern ;)  nattinatti people!°

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Hoppas du gillade filmen =)

2010-12-18 @ 23:57:00
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0