Återträff och syster

vart nyss på konfaåterträff,, köttfärspaj och life of brian, mkt kul :)

sen så e det ju alltid kul med folket som är där :)

syrran skall tydligen sova hemma idag med,, börjar tro att hon försöker sej på nåt, eller typ mutar mej för nåt hon behöver senare :O vi får väl se vad som händer,, haha hon sitter mitt emot och ser inte vad jag skriver och tror hon e rolig när hon med berättarröst säger "nu sitter annika och slickar av skeden"  hahaha undra vad hon hade i tankarna där ..  hon äter kladd kaka,, fast hon gillar inte spraygrädde .. :O:O vem gillar inte det? helt sjukt,,, hahaha bra att jag i MIN blogg bara skriver om annika, men har man inget bättre att skriva för man själv inte har nåt liv så får man ta det man har hahaha... och då får jag skriva om apan,, hahahahahahahahaha tänk sen om hon läser detta ahahaha,, hon kommer direkt visa christopher (hennes pojkvän) detta och han kommer bara sucka för han tycker det e löjligt med bloggar tror jag,, hahaha,,   jajaja nu ska jag dra

c ya



Foto: Benny Aronsson (pappa)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0