fet!

usch hur kul är det att inse att man har gått och blivit tjock!? ,,
jag tittade ner på min mage igår och kände inte igen den,,
den e ju stor som en blåval!
det e hemskt, nästan så att jag skulle sätta mej själv på värsta svält dieten, fast så dum e jag inte..
men nåt måste hända, för såhär tänker jag då inte se ut !


nåt tips på hur man kan få magen att minska på kortast tid?

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Du är tokig, du är inte tjock! Bara väldigt fin!

2010-02-24 @ 08:50:29
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Milla

men kära vän... du ska ta hand om dig.. mitt bästa tips är prommenader o äta ordentligt! Svälta är inte bra! men det vet du! Ha en godis dag tex. För övrigt är du itne stor som en blåval! Inte din mage heller!!

2010-02-24 @ 14:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0