håll tummarna för Dennis !

börjar fundera på vad morfinet egentligen gör med mej,,,
antingen blir jag helt däckad, hyper pigg, eller bara helt enkelt som inatt då jag blev typ "poetisk" och började skriva av mej allt jag känner och shit ,, att jag sen även hade svårt att somna, vart ju helt fantastiskt! (med risk för liiite ironi)
aja , dennis ringde och väckte mej som jag bad om , han ska spela cup i dag så håll tummarna för honom !
ska till skolan idag, så nu får jag gå och äta frukost (y)
vi ses!
PS, Dennis kommer hit imon !! ville inte göra det officiellt innan eftersom saker jag ser fram emot sällan brukar hända,,, jag e jätte glad idag !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Jag håller tummarna hemifrån! Har mensvärk och känner för att dö:(



Kul att du gillade bilderna:)

2010-02-25 @ 09:00:05
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0