Kalas :)

hej,, 
dagen idag vart ganska rolig :)

va ute tio min typ i snön med syster men fick ganska snabbt ont i benet :(

sen så råkade jag somna vilket INTE var meningen ,, 

sen så var vi på kalas hos moster Anki och Kusin Robin det var kul :) och dom serverade först tre olika pajer och en god sallad :) sen till kaffet var det mandeltårta (vilket jag inte åt^^)  och en himmelskt god chokladtårta :) jag gillar choklad!!   

idag blev det ganska sammanfattat men jag e trött och vill sova, men kände att jag var tvungen att åtminstone uppdatera lite i alla fall ..


vi ses !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: annika

den tårtan har blivit en av mina favoriter. Den var ju så god! <3 ge mig mera!

2010-02-22 @ 13:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0