konfaövernattning med fem koppar kaffe istället för sömn ...

å herre djävlar vad trött jag är, var ju konfaövernattning inatt men jag sov inte en blund, utan drack massa kaffe istället xD så nu har jag sovit under hela dagen istället,, men men,, först var ju jennie med mej på sjukhuset igår, sen så åkte vi till övernattningen vid sex ,, då vi lagade tacos och sedan åt den, sen så satte några på en film men jag så bara de två sista imorse,vet inte riktigt vart natten tog vägen men den försvann nånstanns mellan 2:a och tredje kaffekoppen, xD  , sen så fick ju prällan förs sej att jag skulle läsa nån epistel text på gudstjänsten klockan åtta imorse och jag var ju lagom väck då så jag tappade bort mej lite, sen till frukosten drack jag min femte och sista kaffekopp hjaha,, sen när jag och mamnma åkte till sjukhuset så somnade jag i bilen, och på sjukhuset gav dom mej en säng så jag kunde sova under de fyra timmarna jag fick medicin och dropp,, sen sov jag i bilen hem,, när vi kom hem så försökte jag hålla mej vaken för att äta middag, sen gick jag och la men och vaknade först vid halv sju igen,,

skall till sjukhuset imorgon igen,, men då ska mormor och annika med :) vi hörs !




Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0