Shaggy

nu är naglarna filade och glansiga:) vad ska man göra nu??


haha det var en kille från greenpeace i skolan idag som stod och snacka om deras organisation,,, han var skitlik Shaggy från scooby-doo  höll nästan på att fråga honom var han gömt scooby hahaha,,

och filmen vi såg, Gorillas in the mist, var heeeeelt sjukt,, fattar inte riktigt vad den har med världsorganisationer menmen,, fast babygorillorna var ju supersööta!!

ska troligen inte till skolan imon eftersom dom såg på blodprovet tidigare att mitt immunförsvar e lågt, segt o missa men jag vill ju inte direkt bli sjuk,,, asså mer än vad jag redan är då... haha

ska chilla framför tv:n ooch äta resten av mitt choklad,,

simma lugnt !



Greenpeacemannen eller Shaggy???



Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0