snällaste pappan :)

idag vart jag i skolan fast jag fortfarande inte mår så bra,, 
men sen åkte jag te sjukhuset för blodprov och läkarbesök, ganska trist men det tog inte så lång tid i alla fall.
på hemvägen åkte jag och pappa förbi musikbörsen där han köpte micstativ, keyboardställ och en ny kabel till microfonen,,   sen gick vi in på scandinavian photo där han köpte ett nytt minneskort till min kamera på 8gb då det gamla gått sönder och en minneskortläsare ,, och allt var till mig :):)   
sen åkte vi till kungs så jag kunde ta ut pengar till våra nya kläder på moveIT altså skolan :) och så köpte jag nagellack och nagelfil ^^,

sen åkte vi hem och käka kinathai med mamma,, jättegott :)


så nu ska jag fixa naglarna :) vi ses !


Keyboardstället


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Skönt att du äntligen fått ett keyboard stativ =)

Men du måste ändra din blogg lite. Man måste markera din text för att kunna se vad det står, det är alldeles svart.

2010-02-03 @ 23:16:05
Postat av: Anki

Snäll pappa du har! Kram

2010-02-06 @ 11:51:31
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0