snö,,

usch vad snö det är ute !! hemskt! jag och jennie gick till willys, och upptäckte att det var aldeles för dåligt skottat för att ta samma väg tillbaka så vi tog omvägen under tunneln vid ljud&bildskolan.. mötte därmed john som skottade hos sej,, sen när jag sagt hejdå till jennie valde jag att gå över ängen som för övrigt hade snö som gick upp över knäna på mej ,, så när jag kommit över satte jag mej i snödrivan bredvid altanen, och vilade lite innan jag borstade av all snö för att gå in,, nu sitter jag och myser till film och varm choklad, trött och seg men känns aningen bättre än igår fast känner mej även lite snurrig av allt morfin xD nu ska jag sätta på ytterligare en film och drömma mej bort till värmen ,, ses !
Jag i snödrivan kall, trött men glad

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0