Dennis <3

har precis sett another cinderella story med jennie,,
usch vad jag älskar såna filmer !!! och drömma sej in i dom är härligt, fast jag behöver inte drömma,, har min egna askungesaga ju,, :) 
Dennis Lundström jag älskar dej av hela mitt hjärta ,, det finns ingen som du och tillsammans övervinner vi allt ,, oavsett vad hindret är så står vi tillsammans,
du finns alltid där och stöttar mej även om jag inte alltid tar emot din hjälp så stannar du kvar och bara låter mej få gråta eller skrika eller vad jag nu behöver, du vet att de gånger jag blir sur eller typ "skäller ut dej" på sms så e jag egentligen inte sur eller arg på dej, utan mår själv inte bra, och det vet du,, jag har aldrig visat mina riktiga känslor för nån, aldrig vissat att jag vart deppig eller ledsen alltid låst inne mina känslor, men med dej kan jag berätta allt, gråta ut, eller bara prata,, jag älskar verkligen allt med dej, mest älskar jag nog att du är som du är och inte spelar någon annan och att jag kan vara mej själv när jag är med dej, jag önskar jag kunde göra så mycket mer för dej, men vi vet båda två att jag redan gör så mycket jag har ork till. tack för att du finns och tack för att du är min! <3


Fotograf: Jennie, Redigering : Jag

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sanna

va fint du skriver han måste falla pladask. åh vilket fint kort. sötast i världen är du. :) puss o kram från din kusin

2010-02-13 @ 10:09:01
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir alldeles rörd! Ni är bra för varandra. Så synd att vi inte bor närmare!! Kram på dej vännen.

2010-02-13 @ 14:40:37
Postat av: Milla

FIIIN bild!!

2010-02-13 @ 14:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0