feber,

sitter med feber,
men sålänge den inte ökar så stannar jag hemma och ringer inte till sjukhuset,
vill inte ligga inne mer än nödvändigt,
känns så dumt om det bara skulle vara nån 24timmars grej eller nåt, 

ska vila och försöka kurera mig, 

nattinatti people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Marie

Håller tummarna för att febern ger med sig snabbt.

I annat fall kan du väl anställa mig som din privat-sköterska. Jag ska göra allt som står i min makt för att stå i vägen för sjukhusvistelser.Börjar redan nu genom att skydda dig med en stor bamsekram.



2010-07-21 @ 23:15:22
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Annika

segt med feber, hoppas verkligen att den går ner snabbt! Jag skickar kryapådig kramar <3

2010-07-22 @ 01:04:05
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas det är bättre idag!! Krya på dig kram från Skåne!

2010-07-22 @ 11:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0