hejhej!

igår var vi hos farfar i hans stuga ,
vi paddla kanot, rodde båt och fiska och grilla,
det var jätte mysigt,
idag var vi uppe tidigt för blodprov på östra, sen spelade vi lego HarryPotter på Xbox
Sen efter att vi åt så somnade vi båda två jag vaknade dock till för jag behövde gå på toa och upptäckte då att klockan var sju, så jag väckte Dennis så att vi kan somna sen när vi ska gå och lägga oss på riktigt,
nu sitter vi och tittar på tv och tar det lugnt, imorgon får vi sova ut för jag skall inte till sjukgymnasten förren halv fyra ,,

nu ska jag mysa med pojken min, bye bye:) <3

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Gud va roligt! jag vill med fiska och paddla kanot! ORÄTTVIST! Om jag lyckas ska jag ordna så jag med hinner med att göra det i sommar!



Saknar diggggggg! Kram!!

2010-07-29 @ 20:20:16
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Annika

Jag förstår att ni var trötta eftersom ni fick gå upp tidigt för att åka till läkaren, jag och Christopher sov som stockar hela natten =P Hoppas ni får sova ostört inatt i alla fall =)

2010-07-29 @ 22:36:01
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0