HEMMA NU !

Äntligen säger jag bara, kom hem vid halv fryra - fyra, sen vid åtta kom Dennis, min personliga sjuksköterska ;)   
det jobbigaste är bara att jag måste till kungsbacka vårdcentral klockan 11 varje dag fram till den 16:e  för att få antibiotikadropp.. segt,¨
men Dennis är här och då är alla problemen lösta :)
nu ska jag titta på fotbollen med honom för hans skull ^^,  visst är jag världens bästa flickvän? :):)
byyyye !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Marie

VÄLKOMMEN hem!

Måste kännas härligt, även om du tvingas till daglig behandling ännu några dagar.

2010-07-07 @ 23:56:29
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Anki

Äntligen är min systerdotter hemma längtar efter att få träffa dej! Kram

2010-07-08 @ 11:36:49
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

VÄLKOMMEN hem. OM man tittar på fotboll med sin pojkvän så finns inget större bevis på att man är en BRA FLICKVÄN. Heja kärleken!!!!!

kram från Gunnel o Sune

2010-07-08 @ 13:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0