mat,,

idag vid fyratiden åt vi grillade hamburgare vilket var jättegott!
och alldeles nyss åt jag spagetti med smör och pastakrydda det var också gott, det var pappa som både har grillat och som kokade pastan åt mig, mycket snällt :) han kokade också mannagrynsgröt till mig imorse, jag är nog lite bortskämd ändå, ^^,
känns som om jag äter hela tiden men nu när jag är hemma har aptiten kommit tillbaka som försvann helt när jag låg inne den där månaden på sjukhuset då jag åt i stort sett ingenting,


nu blire till o titta på tv kanske någon film och bara chilla :) 
och imorgon kommer syster hit och ska leka med mig och sova här en natt och på tisdag kanske mormor och morfar kommer och äter grillat här, om vädret håller då :)  

puss och kram tavelram !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annie

Man får vara bortskämd! Det är ju jag med :P Och det är juy värkligen Katterna! Haha xD

2010-07-23 @ 19:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0