roligt med syster!

hahahahahaha jag och annika skulle se film, en skräck film men vi blev tvugna att stänga av den för jag satt och darra av skräck, hahahhah så feg jag är, 
sen så bestämde vi oss för att det var mer i min nivå att bygga med lego istället hehe vi byggde först varsin helikopter för att pappa satt och byggde på sin radiostyrda, sen byggde vi en liten bondgård, haaha,, jag och annika kan nog inte vara riktigt seriösa när vi är med varandra, men jag har haft det jätteroligt med henne idag och är glad över att hon inte åker hem förren på kvällen imorgon. Tack för en roolig dag syrran !

Imorgon åker Dennis till stockholm med sin pappa, trist, jag tycker han borde vara här istället, fast jag tror det är bra att han får umgås med sin familj också så han kan koppla av lite eftersom om han är här får han jobba med att passa upp på mig ;) 

nä nu ska jag sova, och det blir alarm klockan sex och åtta för tabletter så får jag se om det funkar bättre, så alla ni morgonpigga kan ju slänga iväg ett mess då så jag piggnar till såpass att jag kan ta tabletterna och sen somna om hehe., 

nattinatti people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

Låter som en härlig dag!! Stor kram.

2010-07-20 @ 08:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0