treeevligt :)

idag kommer syster hit och ska leka med mig och till och med sova här, det var ett tag sen nu:)
hon var ju hos mig och sov över hos mig på sjukhuset så snäll som hon är men det är ju inte riktigt samma sak som att leka hemma. hihi jag ska försöka få henne att smörja in min högerfot eftersom jag inte når ner dit själv och den börjar bli lite torr, jag vet hur mycket hon äääälskar att smörja in mina fötter, haha, jaja slut på snuskfaktan xD   Kanske man kan få henne till att göra negerbollar också? mums ! 

sen så funderar jag på att ställa alarm så jag tar klockan sex och klockan åtta tabletterna  när jag ska ta dem så jag inte vaknar och går upp med sån värk överallt som jag gjort både idag och igår, eller vad tycker ni? 
då förstörs ju min ostörda sömn men jag kanske kan vakna upp med ett leende resterande dagar? 

skriv gärna vad ni tycker, kram på er!


Lite bilder på Syster, Hennes pojkvän och mig själv!  tack för att ni håller mitt humör på topp :)

Christopher
Annika som Tomte
Christopher mästerfotografen
Christopher och tussi?
Annika och Christopher efter universeumsbesök med mig
Christopher, jag och annika i bilen
Jag, bjuder på denna ^^,
Annika och jag sjunger när farfar spelar in oss på film
Annika vid havet!


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Söta bilder =)

2010-07-19 @ 19:30:12
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Annie

Vad härligt ni ser ut att ha det! <3 Det är ju som när min bror och hans flickvän är här... nämen, det är ju du xD Haha, saknar dig!

2010-07-23 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0