tröttttt

Idag vart det till o gå upp tidigt igen,
usch så grinig jag var, ville bara ligga kvaaaar,
men nej det fick jag inte,
vart på sjukhuset vid tio och cellgiftsbehandlingen startades,
sen under efterdroppet fick jag sista antibiotika kuren,
jag fick åka hem lite tidigare än det vart tänkt från början och det tackar jag för!
till middag blev det Plankstek på tiopepe, det var gott!! 
nu ska jag ta det lugnt och se vart kvällen tar vägen.
För att kunna ta sig från plats A till B ...


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Jag vet allt att du racear i koridårerna med denna ;)

2010-07-16 @ 22:30:58
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0