vill inte, vill inte, vill inte!

Jag skall upp halv åtta imorgon, 
Vill inte!
Borde sova nu,
Vill inte!
Behandling imorgon,
Vill inte!

Ska sova,
eller skall försöka sova,
måste ju,
okej att jag kommer vakna av att behöva pissa typ varannan timme, 
hmm gissa varför jag är extra trött...

sova var det ja,
och om jag vägrar? 
nä då kommer jag bara ligga och sova och må dåligt hela dan imorgon,
och det vill vi inte,
eller?

Jag ska väl försöka,
så blir alla nöjda och glada,
eller aah, "Glada"
natti people,

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Marie

Tillåt dig att släppa ut din ilska och sorg över din situation.Ingen kräver eller förväntar sig att du ska hålla fasaden uppe i alla lägen.Du bär inte ansvar för att andra ska slippa må dåligt.Du är inte den som ska stötta utan den som ska stöttas.

2010-07-17 @ 00:23:59
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Annika

tänk på att det bara är en dag kvar sen på söndag kan du sova hela dagen lång =)

2010-07-17 @ 00:45:37
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0