hej..

det var några dagar sen nu,,
hmm.. operationen gick bra, men ryggmärgsbedövningen däremot satt fel så den bedövade fel ben... så jag låg och hade jätteont i två dagar innan dom insåg att det var så pass fel att dom var tvungen att lägga om den, så dom gjorde det..... klockan tolv på natten... men den hamnade alle fall rätt denna gången, fast det gör ändå ont, men inte riktigt  lika mycket.. typ..
thihi han som la den hette Snorri Laxdal! ^^,

det är rätt segt här, men har ju 40 tums tv och xbox360 på rummet alldeles för mig själv :) synd bara att dom bara har ettan tvåan fyran och sexan, det blir rätt enformigt,,

vi hoppas på att jag får komma hem innan midsommar men det beror ju på mig, på hur jag lär mig att börja gå, men det gör ju fortfarande lika ont som precis efter operationen lixom :(

det var nog allt för nu... byye !


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Eva Elmquist

Hej Rebecca!

Jag är enormt imponerad över dej! Det gläder oss att operationerna gått bra, och jag tvivlar inte ett dugg på att du kommer att lära dej börja gå så fort du själv känner att du behärskar smärtan. Vi firar midsommar här på Hilmersgården och Erica (min stora tös) kommer att spela och sjunga tillsammans med sin pojkvän, det hade ju varit jättekul om ni alla varit med men vi får fixa ytterligare musikkvällar. Mina flickor är så nyfikna på att få träffa dig sin nyfunna pyssling och vi ser fram emot att träffa dej när du är redo för att träffa oss! Måste berätta att min Rebecka kom hem från Kyrkans ungdom (förra torsdagen tror jag det var) och berättade att de bett för dig på förbönsgudstjänsten. Kram till dig från oss!

Eva

2010-06-22 @ 15:41:58
Postat av: Annika

Ja, vi som tyckte du hade stor tv på förra avdelningen, men denna var ju SJUKT mycket större! xbox 360 är bra att du har så vi kan spela Halo 3 så du får bort tankarna på smärtan.

Det är klart att du ska komma hem på midsommar. Du får tänkta att ju fortare du börjar gå desto fortare kommer du hem och får träffa Dennis =) Jag gissar på att han saknar dig jätte mycket.

Kämpa på nu! Det är inte långt kvar tills du får komma hem!

Älskar dig syster min <3

2010-06-22 @ 17:20:06
Postat av: Gunnel L

Snart vänder det Rebecka..det värsta med operationen är nog över nu. Sedan skall du börja blicka framåt, framåt, framåt. Ha det så bra med din fina xbox 360. Krya krya KRYA på dig.

kram från Gunnel

2010-06-22 @ 18:09:58
Postat av: Erica

Snorri! HAHAHAHAH i die!



Kämpa på, du är grym, saknar dig JÄTTEMYCKET!

2010-06-23 @ 19:57:15
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0