ont som fan!

okej en liten uppdatering,

herrejävlar vad ont det gjorde när jag vaknade upp efter operationen, jag var ju till och med sövd ett extra dygn, det gör fortfarande ont, men mindre och mindre, och jag får rätt så mycket smärtstillande, hehe

har mesta delen bara legat till sängs, men har börjat komma upp och gå lite,,

i torsdags när jag låg där nyvaken och hade jätteont och var jättehög, jag trodde jag flög, så kom OrtopedDoktor Peter Berg in, han berättade då när jag helst av allt bara ville försvinna att på Torsdag nästa vecka (alltså imorgon) då ska vi operera knät, fy vad förbannad jag blev och tvingade ut honom, men men, nu är det lugnt eller så men som sagt va så ska dom operera knät imorgon, först trodde dom att dom skulle ta bort knät och sätta in en metall led istället, men efter att ha kollat på röntgen som jag gjorde idag så såg han att han ska försöka ta bort bara själva tumörerna i benet och fylla rummen med cement eller ben från höften, så önska mig lycka till imorgon, efter den operationen kommer jag ligga på en annan avdelning där jag får ha mobilen så det är bara att sms:a:)
just det på tal om mobilen, jag har fått tillbaka den! Det var nån taxichaufför som hade hittat den i sin taxibil, så troligen har den som tagit den tappat den eller nåt,


Tack alla för era välönskningar och hälsningar, ni gör min dag ! KRAM !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: sanna

Gud va kul med lite uppdatering å skönt att höra att det gör mindre å mindre ont. Inte kul med två operationer nästan på en gång men becca det är ju skönt att få det överstökat å snart är du helt frisk. Å då får du lova att komma å hälsa på mej å markus å äta lite wallys med oss. många kramar från din kusin <3

2010-06-16 @ 13:07:23
URL: http://sanna8710.blogg,se
Postat av: Camilla

Lilla Pyre! Förstår att du har det jobbigt! Du är så otroligt stark som orkar hålla ditt humör uppe! Hoppas att vår lilla present bidrog till att skingra takarna lite. Stor kram från Skåningarna!

2010-06-16 @ 16:17:15
Postat av: Gunnel L

Först, vilken tur att du fick tillbaka din fina mobil. Sedan säger jag LYCKA tILL med din andra operation, det är ju alltid lite jobbigare när det är ett ben (knä) för det blir ju kryckor en tid...men men SEDAN är ALLT över och du kommer att få njuta av en härlig sommar. Jag säger som Camilla...du ÄR så stark tjej så detta fixar du lilla "PYRE"

varmaste goaste lycka till kramar från Sune o mig

2010-06-16 @ 17:24:53
Postat av: Teskedsgumman

Åh lilla goa Rebecca vad fint du skrivit hos mej! Men det är verkligen så jag beundrar dej och Annika för ni är helt fantastiska med allt ni går igenom tillsammans. Älskar er båda KRAM

2010-06-16 @ 19:04:15
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du är så jävla stark, fortsätt så! Det kommer bli bra snart! <3

2010-06-16 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0