hej hopp i lingonskogen!

Idag är det midsommar. hoppas alla har det trevligt, själv e jag kvar på sjukhuset , men har ändå lyckats trycka i mig fem jordgubbar,
fick feber på onsdakvällen 40 graders feber, på grund av nån infektion. så jag fickknappt sova den natten på grund av röntgen, blodprover, andra sorters prover och skit! sen låg jag hela dan helt utslagen och ville bara dö!
inatt fick jag sova ostört för första gången på länge det var skönt, men när jag vaknade kom jag ju tillbaka till den verkliga mardrömmen, har inte vart en bra dag för mig, men nu börjar det kännaws lite bättre. förutom att det gör så ont.

nu ska jag se smallvillenytt avsnitt :) bye bye


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Skönt att du mår bättre nu =) Jag längtar efter att du ska få komma hem! Kram <3

2010-06-25 @ 22:23:53
Postat av: ChrisWest

I miss you. Be well, my young apprentice! May the force be with you.

2010-06-25 @ 22:26:53
URL: http://criscadvp.se
Postat av: Marie

Du är otrolig! Hittar ljusglimtar trots att du har det så tufft.En fantastisk gåva som gör dig till en stark vinnare över sjukdom och elände!

2010-06-25 @ 23:15:19
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Det är en tuff tid du går igenom och alla förstår dig så väl. Jag vill inte alltid bara säga att du är en riktig kämpe och är så stark och positiv, för du skall kunna skrika (och svära) och få ut allt det du bär inom dig. Du skall ha rätten att känna dig svag och ledsen och nere. Du får aldrig känna pressen på dig att leva upp till VÅRA förväntningar och visa dig stark fastän du innerst inne kanske känner dig som den svagaste människan i världen. Var alltid sann mot dig själv och våga visa dig själv och ALLA OSS ANDRA att du har stunder när din styrka kanske inte räcker till och du BARA känner dig svag och ledsen och t.o.m rädd. Men jag tror också att du är så klok tjej Rebecka, så du vågar leva precis så, eller hur?



Men jag ville gärna säga allt detta till dig Rebecka. Och jag tror också att du förstår precis vad jag menar.



Krya på dig nu, ta dag för dag, tids nog får du dina krafter tillbaka och allt detta jobbiga är över.



Varm kram goa dig från Gunnel(och Sune)

2010-06-26 @ 10:55:31
Postat av: Teskedsgumman

Min lilla Becca jag önskar att jag kunde byta med dej! Ta det onda för dej så du slipper i från det. Jag gör allt för dej det hoppas jag att du vet. Miljoner Kramar från mej saknar dej så!

2010-06-26 @ 12:52:44
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Marie

Mycket klokt sagt GUNNEL! Instämmer till fullo.Viktigt att också få vara liten, ledsen och rädd.

2010-06-26 @ 14:33:59
URL: http://palivetsstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0