Dennis Thor Anders Lundström <3 Rebecca Maria Aronsson

ÄLSKLING !








311208




dagen det blev vi,

jag kommer alltid minnas den dan,

jag minns hur jävla ledsen jag först blev,

då när jag gick upp för trappan,

fast det minnet blir bara suddigare och suddigare

och minnet av vår första kyss tar över,








Jag minns när vi träffades första gången, du hade vart hos Simone men hoppade av i Kungsbacka för att träffa Jennie, jag var ju egentligen bara med som stöd för Jennie så då var jag inte nervös som jag annars skulle vart och kunde istället vara mig själv vilket jag tror var väldigt bra, annars kanske inte det hade vart typ (kärlek vid första ögonkastet)  inte om jag hade gått där alldeles blyg och inte vågat säga nåt, då hade du väl inte bett om mitt nummer? hehe och det första jag sa till Jennie när vi sagt hejdå,, "han är aldeles FÖR söt för mig"






haha jag kommer ihåg när jag efter att vi blivit ihop skulle hänga med Jennie och träffa en annan kille för första gången fast då var det på Hede station istället för Kungsbacka, och du ville inte att jag skulle hänga med för du var rädd att det skulle bli samma sak med den killen, med det blev det inte,, då gick jag mer tyst och blyg och låtsades som att jag var tvungen att gå hem för jag bara tyckte det var pinsamt hehe, så det måste ha vart nåt speciellt med dig , eller du är speciell! jag menar inte att du e typ "speciell som i cp, men det är nåt med dej som får mej att må bra ,




hihi jag kommer ihåg första gången jag åkte till dig, jag tror det är enda gången du sett mig i kjol va? klänning har jag ju haft, men kjol tror jag inte, och så hade jag mina Spiderman strumpor, för det gav mej lite extra "mod" och din mamma skrek till på skoj och sa att hon är rädd för spindlar,








ååh jag älskar att vara hemma hos dej, speciellt hos din mamma. det känns som om jag hör hemma där, nästan mer än här hemma hos mig själv, fast nu med alla behandlingar och låga blodvärden med lågt immunförsvar så kan jag inte åka till dej lika ofta och det SUGER med stort S. :(




Älskling jag är fortfarande lika "nykär" som jag var för 14månader&24dagar sedan,
det pirrar än till i kroppen när jag ser dej eller hör ditt namn,

jag kan fortfarande rodna till när du säger att jag e fin eller att du älskar mig,

Jag har ännu inte och kommer aldrig (peppar peppar ta i trä) tröttna på dej,

det du och jag har är speciellt, och jag skulle inte byta ut det mot nåt i världen!




Hela mitt liv har jag känt som att det är nånting som saknas eller som vart fel i mitt liv, men nu, nu när jag har DIG så känns det inte så längre, det är som om jag vart trasig hela mitt liv och du är silvertejpen som lagade mig, och som om jag vart vilsen och aldrig hittat rätt, och du är kompassen som visar vägen,



Dennis Thor Anders Lundström
HJÄRTA
Rebecca Maria Aronsson
FÖR ALLTID


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Milla

Å söta du! Du får mig att gråta här på jobbet! Känns stort att du skriver så om min son, även om jag VET att han är speciell.. Och du HÖR hemma hos oss (åxå, jag vet ju att du hör hemma hos din familj med). Ser fram emot en framtid med dig i den!! Längtar o saknar dig, men inte i närheten av vad Dennis gör.....kram!

2010-03-24 @ 08:41:35
Postat av: Teskedsgumman

Åh så jättefint skrivet! Kram

2010-03-24 @ 09:06:36
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: annika

väldigt fint skrivet. Nu tror jag att dennis blir generad när han läser detta =)

2010-03-24 @ 11:52:33
Postat av: Erica

Gud, tår i ögat på detta. Gud va fin flickvän Dennis har! <3

2010-03-25 @ 00:11:27
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Gunnel L

Sååååå underbart skrivet om det första mötet med Dennis och hur det utvecklades till något sååå starkt och innerligt. Du skriver såååå vackra dikter. Fylld av översvallande känslor. Vilken tur att ni har varandra. Förutom att Dennis verkar vara en underbar kille så verkar Dennis mamma vara det också. Varm kam på dig lilla goa poet...

2010-03-25 @ 21:00:54
Postat av: Camilla

Tack Gunnel!

2010-03-27 @ 13:41:47
Postat av: Annie

Jag sitter ju och storgråter, har inga ord för vad jag ska säga!



p.s Jag är oxå rädd för spindlar d.s xD

2010-04-12 @ 15:22:05
Postat av: Enisa

Rebecka vila ifred gumman..

Min mamma och Rebeckas mamma jobbar på samma jobb fick nyss reda på att rebecka har blivit en ängel..

R.I.P rebecka !

<3 <3 <3 <3 <3 <3

du var en så stark tjej!!

2011-05-08 @ 20:32:26
URL: http://enigun.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0